Termíny seminářů

Zde naleznete termíny školení a interaktivních seminářů. Termíny jsou na web doplňovány postupně, v předstihu - viz. tabulka termínů, kterou naleznete po kliknutí na odkaz [link] "pokračování". Pozor - nově vypsané termíny jsou rychle obsazovány a je vždy stanoven max. počet účastníků!

pokračování

Formulář přihlášení

Pro přihlášení na vámi zvolený seminář /školení, vyplňte formulář přihlášky. Formulář vyplňujte vždy aktuálními údaji /případně i IČ, pro váš daňový doklad. Souhlas s podmínkami účasti se týká pouze "závazného přihlášení na seminář /školení", závazným vyplněním formuláře přihlášky.

pokračování

Kompletní ceník pro rok 2019

Pod tímto odkazem naleznete kompletní ceník interaktivních seminářů, certifikovaných školení a workshopů, pořádaných v rámci akademie ACHC & AAMET intl. spol. s r.o. U specializačních seminářů je vždy uvedeno zda je /není podmínkou základní znalost EFT metodiky /technik emoční svobody.

pokračování

Životní rovnováha vs každodenní stres?

Odborné studie poukazují na to, že mezi 75 - 90% ze zdravotních symptomů, které lidé popisují svým praktickým lékařům jsou způsobeny buďto samoregulačními podmínkami [nachlazení, chřipka, další infekce] nebo stresem. I běžné nachlazení má svoje různé formy intensity a záleží zcela na tom jak dobrý imunitní systém naše tělo má a jak se tím pádem dokáže s onemocněním vypořádat. Stres sám o sobě může vytvořit zdravotní symptomy přímo - jako například - bolest hlavy, bušení srdce, bolesti těla, únava, vyrážky, svědící pokožka, vysoký krevní tlak, žaludeční neuróza atd., abychom jmenovali alespoň některé z nich, nicméně další příznaky v důsledku pokračujícího stresu a nezpracovaných příčin stresu mohou být daleko horší.

Naučit se, jak snížit stres může výrazně ovlivnit to, jak se cítíte a tím pádem i kvalitu vašeho života. Ve skutečnosti, cílené snižení stresu může znamenat rozdíl mezi pocitem "plný života a fungující ve špičkovém výkonu", oproti pocitu "nemohoucnosti a neschopnosti".

Co vše může být na seznamu zdravotních příznaků ze stresu?

Bolest hlavy, rozmazané nebo dvojité vidění, závratě a pocit na omdlení, zvonění v uších, zvraceni a nevolnost, nepříjemné pocity v končetinách - křeče a nebo necitlivost, bolesti svalů a kloubů, bolesti zad, bolest - pálení nebo tlak na hrudi, dušnost, kašel, nadměrné pocení, kožní problémy - vyrážky atd., skřípání zubů, obtíže se spánkem, nepřiměřená únava, problémy trávicího a vylučovacího traktu.

Jak ve stresu uvažujeme?

Obviňování sebe sama, obviňování druhých, potíže s koncentrací, přehnaná nevraživost, obsedativně kompulsivní uvažování, neustálá kritika druhých osob a nebo situací, toužebné přání "vypnout hlavu", pochybování o sobě a svých názorech, neustálé obavy, potřeba mít pravdu za každou cenu, pocit ztráty kontroly, prokrastinace, vyhýbání se zodpovědnosti a nebo přehnaná potřeba perfekcionismu.

Jaké emoce nás ve stresu prioritně ovlivňují?

Strach z určitých míst a nebo okolností, pocity "jsem oběť", pocity marného snažení, pocity osamění, neustálé pocity podrážděnosti, pocit viny, pocit nepřátelství, nervozita, pocit beznaděje na téma budoucnosti, přílišné rozrušení kvůli kritice - zpětné vazbě od druhých, pocit touhy "schovat se pod peřinu", pocit zahlcení - příliš velké a nudné úkoly, které už nechceme plnit atd.

Jak z toho kolotoče vystoupit? A chcete to vůbec?

Bez ohledu na vaši profesní situaci, záležitosti týkající se "práce - život - rovnováha" řešíme v dnešní době všichni. Chceme-li vytvořit vysoce funkční pracovní týmy nebo pracovní prostředí úspěšné firmy s talentovanými zaměstnanci a nebo zrealizovat životaschopný, lukrativní podnikatelský záměr, dostáváme se denně do kolize vysokého nedostatku času a potřeby péče o rodinu a dostatek času pro naše volnočasové aktivity. Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem není jen o tom, kolik času trávíme pracovní činností - je to o vytvoření pracovního a rodinného života a ne-pracovního života, který máme sestaven na základě vlastních preferencí, cílů, hodnot a vizí.

1. Podívejte se na svoji situaci s mírným odstupem a rozlište která vize je pro vás stěžejní - tato vize se bude týkat vašich životních hodnot. Pracujte vždy jen s jednou ucelenou vizí a jejími aspekty - nevytvářejte chaos. Chaos vede k prokrastinaci a pakliže nejste zdatní v delegování úkolů, pak prokrastinace a následné zabřednutí v pocitech obviňování se, převálcuje celý váš projekt.

2. Vytvořte si jasnou strategii pro danou vizi - určete si svoje priority. Buďte flexibilní a schopni adaptace, nicméně zůstaňte věrni svým hodnotám - jedině tak budete v procesu tvorby stále motivováni a zabráníte tím pocitu "vyhoření". Jedno japonské přísloví říká: "Každý může milovat to co dělá, pakliže ví proč to dělá". A "vědět proč" se týká souladu s vlastními hodnotami.

3. Motivace neexistuje - motivace rovná se "to, co je pro vás důležité". Jedině vy víte co je pro vás důležité a proč. Pokuste se věci vidět vždy v širším kontextu a vnímat svoje vnitřní nastavení. Jinými slovy - dává vám to co děláte smysl? Dává vám smysl i to "jak to děláte"?

Pakliže ne a máte celý seznam věcí, které uskutečňujete ve stylu "jedu na autopilota".., nedokáži se v tom zorientovat.. , něco je špatně.. , stále se nedaří dle mých představ ...

poté pro Vás bude velice efektivní najmout si poradce & konzultanta IMPACT koučinku,který je navíc i schopen popracovat s vámi za použití meridiánové psychologie,

na mentálních vzorcích vašeho nezdaru.

Investujete tím sami do sebe, do svého úspěšného projektu, harmonického života a v neposlední řadě i zdraví! Tato investice je zcela nenáročná ve srovnání s celkovým přínosem, který obdržíte.

Externí spolupráce

  • Jakých změn můžete dosáhnout diky koučinku? Rozhovor s Evou Kaňákovou

    Koučování je velmi účinnou technikou nalézání autentických řešení problémů, identifikace situací nebo realizace změn za pomoci vlastních zdrojů. Koučování samo o sobě neradí ani nementoruje, pouze nastavuje zrcadlo a pomáhá nahlížet na stávající ale i požadovanou situaci z odstupu a nových perspektiv. Koučování se orientuje vždy dopředu, a v pozitivní rovině směřuje k dosažení vytyčených cílů, kterých může být dosahováno v úrovni transakční, transformační ale i transcendentální.

  • S kým spolupracujeme a proč - autentičnost a profesní kvalita

    Zde naleznete tým našich externích koučů & poradců & konzultantů, jak z České republiky ~ PhDr. Blanka Křemenáková; Mgr. Kateřina Kašeová, MBA; Eva Kaňáková; tak i naše zahraniční školitele & lektory ~ Karl Dawson, Richard Flook, David Lake, Steve Wells, Terry Morel, Austin Wyse a další.

  • Tajemství správné vizualizace a čtení mysli. Richard Flook

    Lidská mysl používá dva velmi odlišné způsoby, jak zacházet se systémem, když dosahuje cílů, které si stanoví. Většinou používáme logickou levou hemisféru mozku pomocí jazyka a k tomu i symboliku v číslech, když sestavujeme svůj nový cíl. Pravá strana mozku, však naopak pracuje s nelingvistickou reprezentací spojenou s tvůrčí představivostí, intuicí a vizualizací. Toto rozdělení platí pro celých 90% populace. V praxi samozřejmě používáme obě hemisféry mozku, ovšem jedna je vždy dominantní.