Termíny seminářů

Zde naleznete termíny školení a interaktivních seminářů. Termíny jsou na web doplňovány postupně, v předstihu - viz. tabulka termínů, kterou naleznete po kliknutí na odkaz [link] "pokračování". Pozor - nově vypsané termíny jsou rychle obsazovány a je vždy stanoven max. počet účastníků!

pokračování

Formulář přihlášení

Pro přihlášení na vámi zvolený seminář /školení, vyplňte formulář přihlášky. Formulář vyplňujte vždy aktuálními údaji /případně i IČ, pro váš daňový doklad. Souhlas s podmínkami účasti se týká pouze "závazného přihlášení na seminář /školení", závazným vyplněním formuláře přihlášky.

pokračování

Kompletní ceník pro rok 2018

Pod tímto odkazem naleznete kompletní ceník interaktivních seminářů, certifikovaných školení a workshopů, pořádaných v rámci akademie ACHC & AAMET intl. spol. s r.o. U specializačních seminářů je vždy uvedeno zda je /není podmínkou základní znalost EFT metodiky /technik emoční svobody.

pokračování

Vysoký výkon versus kreativní myšlení?

Přemýšleli jste někdy nad tím jaké jsou ty nejlepší živiny pro váš mozek? Možná vás nasledující skladba mile překvapí svojí jednoduchostí a přitom vysokou efektivností. Váš mozek začne za pomoci těchto superpotravin pracovat na maximum..!

10  h l a v n í c h  s u p e r p o t r a v i n  ~ p r o  V á š  m o z e k  :

1.] Goji - [Kustovnice čínská] - nejhodnotnější ovoce na planetě ..? Bobule Goji, pocházející z Asie jsou v tradiční čínské medicíně používány již po staletí. Goji, tj. bobule asijské rostliny kustovnice, jsou opěvované především pro velké množství minerálů, vitamínů a antioxidantů, jež obsahují ve vysokých hodnotách - jedenáct minerálů, osmnáct aminokyselin, šest základních vitamínů, stopové prvky, polysacharidy, mastné kyseliny, karotenoidy, fenol, kyselinu linoleovou, antioxidanty a jiné. Vysoké množství posledně jmenovaných antioxidantů je důvodem, proč je Goji tak populární složkou zdravého jídelníčku - dnes již snad každý ví, že antioxidanty prokazatelně zpomalují stárnutí.

2.] Chia semínka - Chia, neboli Šalvěj hispánská, se mohou pyšnit více omega-3 mastnými kyselinami než losos, jsou bohatá na antioxidanty a minerály, jsou kompletním zdrojem bílkovin a obsahují více vlákniny než lněné semínko!

Čím je tato vychvalovaná superpotravina opravdu tak výjimečná?

„Z hlediska obsahu živin můžeme čajovou lžičku chia semínek přirovnat ke smoothie vyrobeného z lososa, špenátu a lidského růstového hormonu," napsal Christopher McDougall ve své knize "Born to run" [Zrozeni k běhu], bestselleru, který pojednává o kmenu žijícím na území Mexika. Zdejší domorodci běhají dlouhé vzdálenosti a na cestu se vybavují právě těmito semínky. Řada studií semínkům chia dále připisuje pozitivní vliv při předcházení kardiovaskulárním onemocněním a to při denní konzumaci přibližně 2 - 3 lžíc semínek chia a dodržování zásad racionální stravy.

Wayne Coates, spoluautor knihy [Chia: Znovuobjevení zapomenuté plodiny Aztéků], souhlasí. Tento profesor na Arizonské univerzitě začal experimenty se semínky v Jižní Americe před více než 20 lety, jako součást projektu rozpoznání alternativních plodin pro zemědělce v Argentině. "Nemám rád, když semínka někdo nazývá zázračnou potravinou, protože tu už bylo tolik zázraků, které nakonec zázrakem nebyly, ale chia tou potravinou skoro je. Doslova byste mohli žít o těchto semínkách, protože obsahují úplně vše, co potřebujete", říká Coates.

Obsah živin v Chia semínkách - porovnání:

2x více proteinů než ve většině ostatních semínek a zrn
5x více vápníku než v mléce, plus obsah boronu [stopový prvek podporující transport vápníku do kostí] 
2x více draslíku než v banánech
3x vyšší síla antioxidantů než v borůvkách
3x více železa než ve špenátu
9x více rostlinných Omega 3 než sója, dvojnásobek Omega 3 v porovnání s vlašskými ořechy a o 80% víc Omega 3 než v lněném semínku!

3.] Spirulina - Spirulina je jednobuněčná modro-zelená řasa. Je výjimečnou potravinou a úžasným zdrojem koncentrovaných, netoxických a lehce vstřebatelných živin. Bílkoviny ve spirulině obsahují všech 8 základních aminokyselin, což z ní činí kompletní bílkovinu. Je pětkrát lépe stravitelná než bílkoviny v mase. Spirulina dále obsahuje vitamíny A, B-1, B-2, B-6, B-12, E, a K, niacin, kyselinu listovou. Navíc dodává minerály [vápník, železo, hořčík, fosfor, draslík, sodík, zinek], stopové minerály, buněčné soli, rostlinné živiny a enzymy. Její další významnou složkou je chlorofyl, který odstraňuje z těla jedovaté látky, čistí játra a podporuje obnovu sliznic. Spirulina má pozitivní účinky na stabilizaci krevního cukru - je proto vhodná pro diabetiky.

4.] Kakaové boby - jsou sušené plody kakaovníku. Kakao obsahuje širokou škálu vitamínů, minerálů, antioxidantů. Kakaové boby obsahují přes 300 různých látek, včetně takových jako anandamid, arginin, dopamin, tryptofan, theobromin. Užívání čistého kakaa doplňuje hladinu hořčíku v organismu a zabraňuje jeho předčasnému stárnutí. Moderní studie uveřejňují jeden z nejvyšších obsahů antioxidantů v potravinách vůbec.

Ovšem to nejdůležitější. Nepražené kakaové boby obsahují látky přímo ovlivňující psychickou pohodu a výkonnost organismu. Díky působení kanabinoidu anandaminu, esenciální aminokyseliny tryptofanu, fenylalaninu a theobrominu dochází k vyplavení několika hormonů mj. serotoninu, jenž mají jako komplex za následek - pocit uvolnění, štěstí, klesnutí hladiny stresových hormonů a zároveň mírnou stimulaci, podněcující k další tvořivosti. Kakaové boby se v tomto stávají skvělým antistresorem a adaptogenem.

5.] Maca - Maca [Lepidium meyeni] je rostlina stará jako dávná říše Inků. Účinky kořene maca byli zkoumané a klinicky testované, o čem svědčí mnohé vědecké práce. Výživná hodnota kořene spočívá ve velkém obsahu minerálů, bílkovin a uhlovodíků vysoké kvality. Maca vyživuje, posilňuje a má celkově příznivý vliv na organizmus a to i pro vysoký obsah železa, jódu, vápníku, fosforu a vitamínu E. Aktivuje metabolizmus buněk a posilňuje psychickou a fyzickou odolnost. Maca upravuje látkovou výměnu, tj. dodává nám energii - vitalitu. V souladu s klinickými studiemi preparát z macy výrazně zvyšuje imunitu, zlepšuje mikrocirkulaci, reguluje vnitřní sekreci, normalizuje funkci vegetativního nervového systému a zabraňuje tvorbě volných radikálů.

6.] Kokosová voda - je to voda, která je obsažena v mladém zeleném kokosovém ořechu. Je to čirá tekutina, mírně sladká, sterilní a skládá se z unikátních chemických látek, jako jsou cukry, vitamíny, minerální látky, elektrolyty, enzymy, aminokyseliny, cytokininy a fytohormony. Hlavní přínos v tomto složení mají mnohé přirozeně se vyskytující biologicky aktivní enzymy, jako je kyselá fosfatáza, katalázy, dehydrogenáza, amyláza, peroxidáza, RNA-polymerázy, atd. Tyto enzymy pomáhají při trávení a správné rychlosti metabolismu - a v tom je ten trik [!] - Ti z Vás, kteří namítají, že kokosová voda nepatří do kategorie superpotravin pro mozek, si mohou nejprve dohledat informace o vzájemném propojení a vlivu "trávicí soustava VS činnost mozku".

Ve 100 ml kokosové vody je obsaženo 250 mg draslíku 25 mg sodíku, 5 mg přírodních cukrů a 118 mg chloridu, má tedy pro lidské tělo účinnější složení ve srovnání s většinou sportovních a energetických nápojů! Může tak pomoci při doplnění potřebných látek při jejich úbytku v těle ať už při sportu nebo v důsledku onemocnění.

Z vědeckých výzkumných studií vyplývá, že cytokininy [např.kinetin a trans-zeatin] obsažené v kokosové vodě, vykazují významné anti-aging, anti-karcinogenní a antitrombotické účinky!

7.] Brokolice - brokolice a další košťálová zelenina z čeledi brukvovitých, jako je zelí, květák a kapusta, jsou dobrým příkladem zeleniny, kterou bychom měli pravidelně konzumovat jak v syrové, tak vařené podobě. Syrová brokolice obsahuje rostlinný enzym myrozinázu, který se přetváří na sulforafan - vysoce účinnou protirakovinnou látku. Brokolice má vysoký obsah antioxidačního beta karotenu, který napomáhá snižovat množství volných radikálů v organismu. Tím snižuje riziko cévních onemocnění, mrtvice a šedého zákalu.

8.] Chlorella - Chlorella Pyrenoidosa je jednobuněčná sladkovodní řasa. Nejúčinnější látkou chlorelly je takzvaný růstový faktor - CGF [Chlorella Growth Factor]. Tento unikátní růstový faktor má například vliv na střevní mikroflóru, kde potravu rozkládá a tráví až 4x rychleji.. a bez prospěšné mikroflóry by nemohly být stráveny důležité látky, které se pak dostávají do krve a vyživují naše buňky. Extrakt ze sladkovodní řasy díky tomuto faktoru obsahuje také aminokyseliny, peptidy, glykoproteiny, polyamidy, některé vitamíny, minerální látky a stopové prvky. Bílkoviny této řasy se navíc svým charakterem více podobají bílkovinám živočišným než rostlinným, ale jsou přitom výrazně zdravější než klasické živočišné proteiny.

9.] Špenát - špenát se vyznačuje vysokým obsahem vitaminu A, resp. karotenoidů (např. betakaroten), které jsou tělem syntetizovány ve vitamin A. Ve špenátu najdeme také vysoké hodnoty vitaminů skupiny Bvitaminu C. Z minerálů je nejvíce zastoupen draslík, hořčík, sodík, vápník, železo, mangan a měď.

Zázračný koktejl minerálů ve špenátu °°° vysoké zastoupení a vzájemný poměr minerálních látek činí špenát nadmíru prospěšnou potravinou. Draslík a vápník jsou nepostradatelné pro zdravé zuby, kosti, nervy a metabolické procesy v lidském organismu. Železo je důležité pro krvetvorbu a okysličování tkáníHořčík hraje významnou roli jak pro metabolismus látek, tak pro správnou funkci svalů, srdce, mozku, žláz s vnitřní sekrecí a pomáhá udržet "pevné nervy". Měď udržuje dostatečnou hladinu "hormonů blaha" v našem těle, podporuje tvorbu pigmentu, chrání před vypadáváním vlasů a je stěžejní při tvorbě hemoglobinu. Sodík je nutný pro správnou regulaci tělních tekutin, jeho nedostatek může vést k bolestem hlavy a celkové únavě.

10.] Avokádo - v avokádu najdeme mnoho vitamínů - E, C, A a vitamíny skupiny B, minerální látky vápník, měď, železo, magnesium, mangan, fosfor a zinek. Dále v něm najdeme kyselinu olejovou, linolovou a palmitovou a vlákninu. Také neobsahuje cholesterol a nachází se v něm zdravé tuky - omega-3 nenasycené mastné kyseliny.

Externí spolupráce

  • Jakých změn můžete dosáhnout diky koučinku? Rozhovor s Evou Kaňákovou

    Koučování je velmi účinnou technikou nalézání autentických řešení problémů, identifikace situací nebo realizace změn za pomoci vlastních zdrojů. Koučování samo o sobě neradí ani nementoruje, pouze nastavuje zrcadlo a pomáhá nahlížet na stávající ale i požadovanou situaci z odstupu a nových perspektiv. Koučování se orientuje vždy dopředu, a v pozitivní rovině směřuje k dosažení vytyčených cílů, kterých může být dosahováno v úrovni transakční, transformační ale i transcendentální.

  • S kým spolupracujeme a proč - autentičnost a profesní kvalita

    Zde naleznete tým našich externích koučů & poradců & konzultantů, jak z České republiky ~ PhDr. Blanka Křemenáková; Mgr. Kateřina Kašeová, MBA; Eva Kaňáková; tak i naše zahraniční školitele & lektory ~ Karl Dawson, Richard Flook, David Lake, Steve Wells, Terry Morel, Austin Wyse a další.

  • Tajemství správné vizualizace a čtení mysli. Richard Flook

    Lidská mysl používá dva velmi odlišné způsoby, jak zacházet se systémem, když dosahuje cílů, které si stanoví. Většinou používáme logickou levou hemisféru mozku pomocí jazyka a k tomu i symboliku v číslech, když sestavujeme svůj nový cíl. Pravá strana mozku, však naopak pracuje s nelingvistickou reprezentací spojenou s tvůrčí představivostí, intuicí a vizualizací. Toto rozdělení platí pro celých 90% populace. V praxi samozřejmě používáme obě hemisféry mozku, ovšem jedna je vždy dominantní.